Indrumar pentru organizarea unei zile de nastere

In firma in care lucrez ziua de 7 Ianuarie e una destul de importanta, pentru ca in colectivul in care lucrez sunt nu mai putin de 5 „Ioni” si inca o persoana care are ziua de nastere in acea data…. care in mod surprinzator nu este denumita Ion. Sau Ioana.

Oricum, e bine sa spun din start ca eu sunt unul dintre “Ioni” si ca alaturi de celelalte cinci persoane avem taskul de a organiza un mic eveniment de sarbatorire. De-a lungul timpului am avut experiente bune dar si unele mai putin bune. Dar un lucru a ramas constant in toata aceasta poveste: mancarea vine de la un serviciu de catering pentru evenimente pentru ca este ceva mai simplu si cu mai putina bataie de cap decat gatirea de preparate la un restaurant. Daca cineva vrea ceva special insa, ne-am “rezervat” si un bucatar care sa fie la indemana in cazul in care sunt doleante de genul.

Fiind un eveniment mic, cautam o locatie pentru 30-50 de persoane cu spatiu suficient pentru un pic de bantuiala si socializare. Fiind un eveniment mic pentru o bransa locala a unei corporatii, nu ne chinuim prea tare. Vrem doar sa ne distram si nu avem gand pentru alte probleme.

Situatia se schimba insa in cazul in care este nevoie de organizarea unui eveniment de mare anvergura. In cazurile de genul apelam la o firma specializata in organizarea de evenimente corporate pentru rezolvarea tuturor problemelor care ar putea sa apara. E mai simplu asa, mai ales cand este un eveniment cu peste 200 de invitati. Anul trecut de exemplu s-a apelat la Fortuna Evenimente si totul a iesit destul de bine.

Pentru un eveniment insa de mici dimensiuni, situatia e ceva mai simpla, iar pasii care ar trebui urmati sunt urmatorii:

  • rezerva cu o luna inainte un spatiu in functie de numarul de persoane pe care il estimezi ca vor veni. E important sa stii macar aproximativ cati oameni vor veni la eveniment pentru a stii ce spatiu rezervi.

  • Apeleaza la o firma de catering pentru mancare, pentru ca e mult mai simplu asa.

  • Verifica la locatie sa aiba suficienta bere si alte bauturi alcoolice in stoc pentru eveniment 🙂

  • Ai grija sa aiba un sistem de sunet de buna calitate si cauta pe cineva care stie cum sa mixeze, daca vrei un DJ. Daca nu, merge si muzica de pe laptop. Dar nu te astepta la cea mai buna calitate

Cam asta e ce imi trece acum prin cap. Daca am ratat ceva, dati aici de stire si voi adauga in lista.

zi-de-nastere

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *