Munca in echipa

E tot mai la moda sa promovezi, ca si companie, munca in echipa. E important ca angajatii sa stie sa lucreze in echipa, sa fie capabili sa duca o treaba la bun sfarsit colaborand si impartind idei, dar oare cat de eficienta e aceasta munca in echipa?

In teorie, notiunea suna perfect. Si nu spun ca munca in echipa nu e importanta sau chiar necesara uneori. Doar ca exista situatii in care sa lucrezi in echipa devine ineficient. Exista multi angajati care lucreaza mai bine individual decat “pe echipe”. Ei stiu sa se organizeze si cum sa-si imparta timpul, respectiv treaba, astfel incat sa duca la bun sfarsit “task-ul” primit. De multe ori in echipe te poti lovi de situatii in care nu toti cei care fac parte din ea sa fie la fel de eficienti. Se prea poate sa existe cel putin o persoana care sa intarzie la intalniri, sa nu respecte termenele limita sau alte lucruri de acest gen. Si asta duce in primul rand la frustrari si certuri in cadrul echipei, cat si la o productivitate scazuta si poate chiar la rezultate mai slabe.

Desigur, la ora actuala exista multe organizatii care ofera traininguri si teambuildinguri, dar de multe ori chiar si acestea se dovedesc ineficiente.

Cel mai bine este ca angajatorii sa isi cunoasca foarte bine angajatii, sa stie care sunt cei potriviti pentru munca in echipa si care angajati sunt mult mai eficienti daca lucreaza individual, asta in cazul in care urmaresc cresterea productivitatii.

munca in echipa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *