Marfa bine monetizata

Acum ceva vreme am lucrat pentru o perioada la un magazin mai mic de cartier in Bucuresti, intr-o zona in care nu ajunsesera supermarketurile ca sa acapareze piata. Era un butic mic intr-o zona mai retrasa, folosit de oamenii din zona pentru tigari, paine sau ce altceva mai avea nevoie tarziu in noapte (pentru ca era un butic non stop), pentru ca ziua era in general liniste pe acolo.

Nu era genul de loc inghesuit, gen chiosc, ci un pagazin intr-un fost apartament cu trei camere de la parter, suficient pentru a avea ceva marfa in stoc.

Iar pentru a face preturile la un astfel de magazin, aveam o mica imprimanta de etichete, ceva model mai vechi care mereu ne facea probleme. Mereu printa aiurea cifre sau ramanea fara tus constant. Era un model mai vechi care nici nu se mai fabrica de ceva ani, deci mai greu cu piesele de schimb.

Si intr-o zi, vazand ca are atatea probleme cu acel dispozitiv, patronul s-a decis ca are nevoie de ceva profesional ca sa tipareasca etichete personalizate (omul era si inca este un mare amator de tehnica si de tot ce e nou si interesant), asa ca si-a luat o imprimanta Zebra (tin minte si acum numele, dupa atatia ani) profesionala pentru tiparit etichete. A dat pe ea undeva peste 3500 de lei, dar avea cele mai faine etichete din tot cartierul, lumea a observat treaba asta si il laudau pentru ce avea.

A ajutat la vanzari ? Semi. Poate cu 10 % mai mult decat de obicei, pentru ca oamenii erau curiosi de acele etichete. Dar in timp totul s-a redus la normal iar dupa un an si ceva, am plecat de acolo in alt domeniu.

Din ceea ce am vazut, magazinul e tot acolo. N-am mai intrat de mult in el sa vad daca si-a mai luat vreo traznaie sa il faca mai interesant. Poate ar trebui.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *